תקשורת חזותית

תלמידי בית הספר, ככלל תלמידי העולם המערבי, מתחנכים על ברכיה של תרבות טכנולוגית המוצפת במידע. לכן מגמת תקשורת חזותית חרטה על דגלה את ערך ההעצמה העצמית, ערך המתבטא בחינוך לחשיבה ביקורתית, לניסוח מסר מדוייק ולפיתוח יצירתיות וחשיבה מקורית.


שיעורי המגמה משלבים פעילות מעשית בסדנא לצד הרצאות ודיונים כיתתיים. במסגרת הסדנא המעשית מתנסים התלמידים בתחומי האיור, רישום, פיסול, צילום, עריכה, עיצוב גרפי, אינטרנט, וידאו, אנימציה ובמגוון תחומים נוספים. במסגרת חלקה העיוני של המגמה נחשפים התלמידים למגוון נושאים בתחומי האומנות, העיצוב והתקשורת, תוך השתתפות בדיונים ערכיים ומקצועיים העוסקים בתכני השיעור ובהקשרים שלהם לחייהם האישיים. המגמה מלווה את תלמידיה לכל אורך לימודיהם התיכוניים (י'-י"ב) ועד להגשת עבודת גמר אישית לבגרות בסוף השנה השלישית ללימודיהם.